Regulament Moderatori

» CAP. I - Regulamentul general al moderatorilor

 

Art.1  Regulament MODERATORI

 

Al. 1- Cand suspendati un jucator specificati la motivul suspendarii motivul: ID reclamatie = x (x= id-ul reclamatiei, il gasiti in link)

 

Al. 2- NU favorizati pe nimeni! Daca sunteti prinsi veti pierde rangul si nu veti mai putea intra in staff niciodata.

 

Al. 3- Aveti obligatia de a indruma jucatorii de fiecare data cand sunteti rugat.

 

Al. 4- Respectati de fiecare data deciziile adminilor! NU va bagati peste ei indiferent ca e reclamatia preluata de voi sau e specificat

pentru moderatorul x! Admin-ul are prioritate si trebuie respectate deciziile lui!

 

Al. 5- Daca nu va logati pe site 3 zile la rand, veti pierde rangul! Daca aveti probleme personale anuntati un admin sau trimiteti mail la: admin@cupacupelor.ro

 

Al. 6- Daca un jucator specifica in titlu “Reclamatie pentru admin” aveti obligatia sa trimiteti PM catre un admin! NU va bagati sa rezolvati reclamatia! Este decizia jucatorului si trebuie respectata!

 

Al. 7- NU dati conturile altor jucatori! Daca sunteti prinsi, toate conturile implicate vor fi dezactivate si banate!

 

Al. 8- NU aveti voie sa confirmati scorurile si pentru adversari in meciurile directe! Este dreptul lor de a confirma.

 

Al. 9- Orice reclamatie trebuie trecuta si pe forum-ul competitiei.

 

Al. 10- Moderatorii sunt obligati sa preia si sa rezolve reclamatiile in ordine, nu sariti peste reclamatii pentru a rezolva reclamatia prietenului/fratelui.

 

Al. 11- NU rezolvati nicio reclamatie pe messenger!!! Reclamatiile se rezolva DOAR la “Sectiunea de Reclamatii”.

 

Al. 12NU aveti voie sa va rezolvati reclamatiile singuri.

 

Al. 13- Orice reclamatie ce incrimineaza un coleg va fi rezolvata de catre admini, nu interveniti voi, trimite-ti PM adminilor si vor lua ei o decizie.

 

Al. 14- Cand acceptati o cupa sa verificati in detaliu daca: organizatorul are contul activ, daca e nelogat de minim 2 zile sau e suspendat minim 2 zile, cupa va fi respinsa. Cupele fara parola au prioritate, indiferent ca sunt propuse dupa cele cu parola, ele vor fi aprobate primele. Exceptie fac cupele speciale (cupe de top, cupe pentru alegerea lotului pentru dueluri..etc)

 

a) Cand aprobati / acceptati o competitie, specificati acest lucru si pe forumul cupei, de asemenea, daca cupa aprobata este privata, faceti si aceasta mentiune pe forum: Cupa acceptata ! / Cupa acceptata ! (cu parola/privata)

 

b) Un organizator este considerat inactiv in momentul in care are minim 2 zile de nelogare, moment in care membrii staff-ului pot interveni pentru moderarea cupei. In toate celelalte cazuri, daca decizia nu este una singulara sau daca nu necesita expres interventia din partea unui membru al staff-ului, trimiteti pm organizatorului pentru a se ocupa singur de propia cupa.

(Conform regulamentului general - Cap. VI, Art. 6, Al. 10, organizatorul are dreptul, dar si obligatia de a duce la capat o cupa organizata.)

 

Al. 15- Orice moderator ce ameninta cu retragerea dupa site din motive pur personale si nu o va face i se va retrage rangul.

 

Al. 16- Orice moderator ce se suspenda singur de nervi/de stres/de frustrare sa-si ia adio de la site, va fi automat scos de sub moderare, va primi cont sters si ban pe IP.

 

Al. 17- Reclamatiile membrilor din staff au prioritate, indiferent ca sunt facut de 1 minut sau 5 ore se vor rezolva primele.

 

Orice abatere de la aceste reguli va fi sanctionata drastic (pierderea rangului sau daca e cazul stergerea contului)

 


 

* Tutoriale video:

    1. Cum dam o cupa inapoi

 

In ultimele 24 ore s-au logat 19 jucatori si 0 vizitatori si-au creat conturi.
Cei 492 jucatori valizi de pe site au creat 369 competitii, jucandu-se 4626 meciuri.
Sunt 4 clanuri valide care s-au confruntat in 1 batalii.
S-au trimis 2897 pm-uri, au fost create 1039 topicuri pe forum care au 4402 raspunsuri.